Cool Good

Helloo har nu vaknat till ordentligt och hunnit se på ponnyakuten, ätit frukost duschat och slappat :)
Sitter här och funderar ifall jag ska åka ut till stallet än :) det är +5 grader ute och solen lyser och det ser väääädligt skönt ut :D Det ända minus är väll att det blåser lite grann men det är nog ingen faara :)

Har funderat mer på det där med tävlingen och ifall jag ska ha någon tävling så vet jag ju somsagt inte hur jag ska kunna ge priset till vinnaren... någon som har någon ide hur jag ska göra? :) aja, nu ska jag nog gå och packa ihop lite stall grejjer och fixa med nål och tråd eftersom jag ska sy ihop täcker aja nu ska jag gåå vi seees ;*<3

 älskling<3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback