Det blir mycker SV här :)

Hoppbloggen om SV: igeen :P:
Vilken fin rosettsamling!

- Hur mycket tempoväxlingar rider du när du intervalltränar? Tränar du intervaller så att du galopperar en bit, skrittar sen galopperar en bit till men behåller maxpulsen eller "galopptränar du?"

Svar: Det är lite både och :) För det mästa brukar jag rida som du skrev ibörjan :) alltså att jag galopperar en bit och sen skrittar en bit och sen galopperar igen så hon behåller pulsen :) Men när hon var jättesvag i galoppen så övade jag mer galoppträning :) men jag blandar såklart fortfarande men det är mäst galopp,skritt intervaller :)



Idag ska ju Maja dressyr träna Tingis :) Så då blire Hippo och kolla på hoppgruppen när de hopptränar :) tror jag tar med mig kameran och fotar lite grann :P och jag lovar att det inte blir lika mycket bildbomb som sist ^^, ska bara ta det finaste bilderna :)

Men nu måste jag sätta mat till vovven pussvi sees<3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback