ett sista inlägg innan jag ska sova...

Nu har jag anmält mig och Shakira till Vännes den 14 maj :P Hihi det blir L:E och L:D alltså 40 och 50 :P hahaha så lågt har jag ALDRIG tävlat förut ;P Sen ska jag prata med min tränare på söndag och fråga vad hon tycker jag ska anmäla till vännes :) Funderar på L:c L:b L:c för ifall det går bra i L:bn så kan jag ju alltid byta till L:b andra dagen också :) men jag är inte säker... + att jag inte än vet hur jag ska göra med Hippotävlingen som är helgen före Vännes... Antingen tävlar jag inte alls eller så hoppar jag en L:b eftersom det inte finns någon lägre klass... men jag vet inte än eftersom jag heller inte vet hur underlaget kommer att vara med det återstår ju att se :) Är underlaget superdåligt så skippar jag hippo men är underlaget bra.... asså näe jag vet inte men jag ska ju som sagt prata med Frida på söndag ;)

Aja, nu är jag trött och vill sova en sista skoldag innan helgen...





hahaha bilden är bara fööör rolig!! Jag ser verkligen mini liten ut :P





såååå söta bilder :D <3

2010-03-25 » 21:47:53

FRÅGESTUND PÅ BLOGGEN! Fråga vad/hur mycket ni vill :)



http://frejalindskog.webblogg.se/2010/march/fragestund.html

2010-03-26 » 11:44:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback