Eventuellt = lova?

Jag har ett litet problem och jag tänker INTE ge mig!!

När Alex skjutsade hem mig så sa hon att hon kanske / eventuellt skulle köpa ett par rosa beskydd till Esset och då sa jag direkt att hon hade redan lovat det eftersoom jaaaag tycker att eventuellt och lovt är nääästan samma sak och då sa hon att om jag lyckas kasta om bokstäverna i ordet enevuellt så att det blev ett ord som betyder lova så skulle hon köpa skydden... Nu är det bara så att jag suttit i ca en halv timme och det är helt OMÖJLIGT att hitta ett ord som betyder lova... Men hon sa ju inte att det var tvungen att vara på svenska... hm... jag ska vinna det här jag tänker inte ge mig!!! Envisa tävlings männsika som jag är :P

Få se vem som vinner nu då....







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback