hemma från stallet :)

Blev inte att rida Shakira idag eftersom det snöade så otroligt mycket!! Det blåste och snöade!! Inte nice ;/

Jag kollade Tingis ben och Annika som har Leo hjälpte till att kolla så hon inte var halt och det var hon inte :D
Hon var inte heller svullen eller värme ökad på något ben :D Inte ens en liten galla hade hon :D Men sen var ju båda Mailan och Tingis väldigt uppvärmda också innan hon skenade iväg så det känns bra :D

Imorn blire att hoppa Shakira istället och rida Tingis lite lungt på banan och mäst bara känna på henne :)
Så ska jag ta med kameran så skulle Alex fota :) jag tror hon tycker det är superkul att fota haha :P

Sen på lördag så ska jag och Becca ha filmkväll :D Becca hade varit nere på stan igår och köpt 1,5 kilo godis haha det var 39.90 kr kilot på Coop Konsum på stan så det kunde man ju inte säga nej till!! ^^, Så vi kommer ha tjockis kväll på lördag och se på film :D

Näe, nu ska jag fortsätta äta min middag så hörs vi seen pusshejj<3








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback