ingen spruta :)

Blir ingen spruta för mig idag!! Men ddet är bara för att jag är lite små sjuk. Är grymt snorig och har ont i halsen och sen så tror jag att jag hade lite lite feber också ;/ Men nu har jag tagit en ipren och då känns det bättre :) Ska snart gå ut med hunden på en promenad innan jag ska putsa upp min shortchaps för att åka ner till stan och få den lagad för den har spruckit i sömmen på dragkedjan :) Det är inte bra... Sen ska jag fara ut till Tingis oc rida Markarbete tror jag :) Med massa studs och kanske något hinder och bommar och allt sånt däär :)
Får se om jag tar jaktstången eller 3 delade :) Beror på ifall jag är lat eller inte :P Jag har blivit så bortskämd när jag har ridit henne på jaktstången för hon blir så lätt och mjuk i handen och nu på det 3 delade så tycker jag hon blir så seg och hård i munnen men jag tror jag rider på det 3 delade ändå :P Även om hon blir lite seg i munnen så ska man ju som sagt variera bett :)

Nu ska jag kila ut med hunden :) tror inte att jag hinner updatera mellan stan och stallet så isåfall uppdaterar jag när jag kommer hem :)

 man blir faktiskt käär i henne<3





ni var ju endå jättefina tsm!:)

2010-03-14 » 22:55:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback