It's a place of trust

Uppdaterade inget mer igår eftersom jag inte hann :)

Igår så longerade vi Tingis istället :) eller Alex longerade henne eftersom hon är så otroligt dryg när man ska longera henne :P Men jag tror jag ska börja longera henne på måndagar för att hon ska få jobba med sig själv och för att hon ska lyssna bättre på mig :)

Idag så ska vi ju in till hippo eftersom maja ska rida Tingis. Men det är ingen träning idag så hon ska typ bara rida. Så jag hoppas jag också får sitta lite på henne sen för att rida igenom henne lite :)

Sitter nu och lyssnar på Dead by april ^^, asså typ alla deras låtar är bra!! Men jag gillar inte riktigt när de skriker men det börjar faktiskt ta sig :P Förut hatade jag när de skrek men det passar som in i låtarna :)

Näe, nu blire bloggkoll pusshejj<3

 haha sööt :P






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback