Promenad med Basse=)

Heeeej och goodmorgon :D Har ju sportlov nu så nu kommer jag kunna blogga mycket :D hihi ^^,

Idag så ska jag slappa ett tag tills jag ska åka ut till Tingis vid 2 typ :) hade tänkte vara väldigt ambitiös och mocka hagen och sy ihop hennes guldiga inne täcke eftersom det har fått en reva på svans lappen :P haha okii det kanske inte heter "svans lapp" men ni vet den där fyrkanstiga saken som hänger ner över svansrotten på hästen? haha jaa jag vet att jag är superbra på att förklara ^^; Meen iaf så ska jag göra det och sen kanske jag tar med kameran ut till stallet också och sen ska jag rida runt lite grann i skogen :) Har en känsla av att det här kommer bli en braa daag :D

Igår så var jag och pappa ute med Basse på en långpromenad så jag tog med kameran och fotade lite (varning för bildbomb):)













 hahaha söötnos<3











 visst äär han för sööt<3





sv: helt vit tack :)

2010-03-08 » 09:10:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback