Red inte Tingis idag...

...För jag red nämligen en annan liten ponny vid namn Shakira som är en shettis på 99,5 cm!!!

Det var Alex som kom på den helknasiga iden att jag skulle rida henne :P Haha, hon var faktiskt riktigt fin vissa stunder och i traven i slutet kunde hon verkligen slappna av och gå på i en lagom hög form och länga på steget för tro det eller ej men hon har faktiskt ett bra steg när hon slappnar av ^^,
Haha, det seeer heeelt galet ut, haha Alex har en bild på det som hon kanske kan skicka till mig om jag fråågar snällt :P

Ibörjan tyckte hon att jag var ganska jobbig med henne ( Shakria tyckte alltså att jag var jobbig, inte Alex) och då kastade hon lite med huvudet och trippade men sen när hon började acceptera att jag tog i henne och höll om henne med skänkeln så blev hon faktiskt väldigt fin :D Hon har ju som lite svårt att gå på en volt, för hon vill gärna falla innåt och inte runda sig och när jag kräver det av henne slänger hon upp huvudet men i slutet gick det ocks ganska bra :) Och galoppen kändes väldigt springig eftersom hon har svårt att balansera upp sig med ryttare, det är väll också därför jag är lång på henne, men när ett par av stegen var faktiskt riktigt fina men det är också när hon slutar köra upp mulen :) Sen sista traven när jag som travade av henne var hon verkligen jättefin!! :D Alex hade i från början ställt upp ett litet hinder på kanske 45 cm som hon hade tänkt att vi skulle hoppa men hon var så fin sista traven så då skippade vi det :) Men om Alex får bestämma så lär hon nog ju sätta upp mig på Shakira fler gånger och då kanske till och med med ett hinder :O

Sen så är faktiskt min och Alex humor bäst så den tycker jag inte att man ska klaga på hahahahaha aja men nu ska jag gåå hejdåå<3

 här har ni bilden!! det ser GALET ut!! :P sen är det ju också bra att man kan hålla foten i en bra position :P Men om man inte tänker på att jag typ kämpa med att trycka ner hälen så ser jag väll ändå inte ööööver stor ut? eller tycker ni att jag är helt cp? :P






haha vad gulligt! :D

Jättejättefin design föresten!! :O :D <3

2010-03-05 » 19:18:39
» Saga

Hejsan :D Du jag har sett min design som du har lagt asså så det finns i bild men har du lagt in den också för ser inte den iaf än ;)



Men gud vad gulliga ni var :D<3

2010-03-05 » 21:08:29

vad roligt att det gick bra:)

söt bild btw, haha;)

2010-03-09 » 19:48:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback