Sjuuk ;(

Jag har tydligen blivit sjuk ändå ;S Tror jag har lite feber just nu för jag fryser ganska mycket ;(

Tänkte rida ut i skogen idag men hon blev helt galen när vi hde ridit över vägen och mött Alex och Mailan och Johanna och Shakira. Tingis ville absolut inte fortsätta bortåt och efter att ha tjafsat ett tag så kände jag att det var säkrast att inte fortsätta så när hon inte hade tjaffsa med mig en bit på vägen följde jag med de tillbaka och red på banan istället :) Hon var vädligt fin men hon tyckte jag var jobbig med när jag ville att hon skulle gå i en lite högre form :) Men sen gick det faktistk bra :) Sen när Alex skulle lämna Mailan i hagen som är nära ridbanan så passade jag på att fråga ifall hon kunde lägga upp 2 sockerbitar ovan på varandra och det kunde hon :) Så då skuttade vi över de några gånger och vi fick faktiskt till några riktigt bra språng :) men sen fick vi några 3 meter ifrån språng också men det har blivit bättre :)

Ikväll äre ju melodifestival final :) Undra vem som vinner :)) jag tycker nästan alla som är med i finalen är bra men jag tror jag hejjar på Eric Saade :)

aja fortsätt ställ frågor till frågestunden nu!! :D









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback