Snaaart gå till skolan.

Heej, sitter nu här vid köksbordet framför datorn med en skål flingor till frukost :) Idag så har vi ju A-pass dag och det är gaanska drygt ibland eftersom A-passet är så långt. -.- men idag har jag faktistk ganska mycket att göra för att vi har SO prov imorn och på fredag har vi engleska prov -.- USCH!!!!!!
Ska bli så otroligt härligt att få sportlov så ni anar inte!!
Och på mitt sportlov tänker jag inte göra nååååågonting ^^, bara vara i stallet och pussa på ponnyn och rida medans det är ljust :)
Vi hade en grejj med idrottslyftet man kunde vara med på det var att ta ut Yvonne Larsson från sörgården och prata om NH och pröva det med våra egna ponnyer och visst skulle det vara superkul men jag orkar inte binda upp mig på någonting spec inte eftersom det är hela dagen :) men nästa gång så är jag nog med ^^,

aja, nu ska jag äta upp mina flingor och leta reda på ett par sockar i samma färg vi sees ;*<3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback