SV: igeen :P

Anonym om Träning:
Hur gör du dina intervallövningar? :D

Svar: När jag tränar intervaller så brukar jag göra det på långa plana sträckor:) Då brukar jag stå upp i lättsits och låta henne rulla på i sin egen takt men fortfarande hålla koll på henne så att jag vet att hon lyssnar på mig:) Typ att göra små förhållningar och att öka och minska lite grann men mäst brukar jag bara låta henne vara och sköta sig själv :)






SV: det gick rätt bra faktiskt, galoppen börjar bli mycket mer samlad nu:D

2010-03-15 » 21:32:17

Vilken fin rosettsamling!



- Hur mycket tempoväxlingar rider du när du intervalltränar? Tränar du intervaller så att du galopperar en bit, skrittar sen galopperar en bit till men behåller maxpulsen eller "galopptränar du?"

2010-03-16 » 13:06:02

Hej jag undrar om du vet vad för sorts vaccin man behöver vaccinera sin häst emot om man ska tävla?



Jag hittade ett vaccinationsintyg och de räcker tills juni 2010 och då äre som en ``vitlapp´´ ditklistrad (ifrånveterinären)kan jag tävla då med min ponny? eller behöver hon ngt mer vaccin?

2010-03-16 » 18:39:47

Söt blogg :D

2010-03-16 » 18:56:41

SV: nä vi brukar inte hoppa i galopp men vi provade för ett tag sen och det gick inte alls bra, hon blev värsta vild och gick knappt att kontrollera men vi hade kanske tänkt prova snart igen eftersom galoppen har blivit så mkt mer samlad:)

jag vet faktiskt inte men vi brukar inte hoppa så mkt högre än en dom där hinderna som redan sitter fast i såna där x:]

2010-03-16 » 22:48:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback