SV och mer Tävlingsbilder :)

Emmaa,, om Bildeer<3:
Hur hög är Tingeling :]?

SV: Tingis är 139 cm hög så man kan väll som säga att hon är en maxad C-ponny :)



Blev inget markarbete eftersomdet var alldeles för hårt. Nästan för hårt för att trava så det blev bara lite trav och mycket skritt barbacka :) Haha sen skulle jag skritta av henne i skogen lite grann och så när vi skulle vända hem igen så vände Tingis så snabbt att jag inte hann med utan jag gled av och landade på fötterna :P Hahaha känner att jag är gryyyymt duktig :P Men envis som jag är så vägrade jag att gå hem så efter att i 10 minuter försökt hoppa upp på henne utan någon pall eller något att stå på så tyckte Tingis att jag var otroligt jobbigt när jag hoppade runt och hämgde och klängde överallt :P Men sen så började Tingis skrapa med framhoven för att hon ville gå frammåt och då sjönk hon ner i snön lite grann i precis lagom höjd för mig att lyckas hoppa upp igen :P
Haha, jag som är så stolt över att jag ALLTID lyckas sitta kvar när Tingis bockar/små stegrar/ hoppar rätt upp i luften/ sparkar bakut även om jag rider barbacka och när vi vänder i en enkel sväng DÅ, då ska jag halka av :P känner mig otrooooligt duktig så nu ska man inte klaga här :P haha<3

Nu 2 veckor eftertävlingen så droppar det fortfarande in tävlingsbilder så här kommer några tävlingsbilder som jag fått av en tjej som heter Johanna :)

hm.. på något sätt så gick det tydligen inte att spara bilderna så du får gärna försöka skicka de igen i såfall via MSN :) Har samma MSN som hotmail adress så det är bara att adda mig :)

aja, nu ska jag kolla bloggkoll och fixa en saak vi seees<3





HHAHAHA, det hade jag velat se xD

2010-03-12 » 20:11:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback