Svaar:

Anonym om Bilder från idag :):
Hur får man sin häst att buga?

Svar: Jag vet inte riktigt men jag prövade bara att lägga ner handen mellan frambenen på henne och dra den lite bakåt så hon måse böja ner huvudet och sedan när on böjt ner huvudet fortsätta att dra den bakåt tills hon böjer på benen :)



Anonym om Bilder från idag :):
vet du hur mkt det kostar att ha sin häst i tävlingsstallet på hippo över dagen? :) Och hur man gör xD
äälskar din blogg :]
Svar: Om du har anläggningskort på hippo så kostar det ingenting att ställa in den i tävlingsstallet så det är bara att ställa in hästen i vilken spilta man vill :)
Har du inte anläggningskort så tror jag inte man för göra det och föra att skaffa anläggningskort bör du ringa kontoret på hippo :)








haha jag lärde tingelingan att buga förra vintern! :D

Man bara "ställer" hästen i den rätta ställningen, säger komandot när den står samtidigt som den får godis, sen är det bara att nöta! :)

2010-03-20 » 21:11:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback