Tröött

Filmen Cool Runnings var superrolig och sen är verkligen se värd! :P Även om den är inspelad -93 så är den ändå braa :)


Idag så ska ju Alex hämta mig 10 som jag skrev igår och då får vi see vad vi hittar på idag! :) hahaha med våran fantasi så går det nog att lösa väldigt enkelt ^^,  haha men det lät som jag skulle rida bomarbete med henne så det ska bli kul :) Lilla sötponny, hon såg helt knäckt t efter igår. Heeeeelt genomblöt men trots det hade hon fortfarande supermycket energi och ville galopperna när jag skulle trava av henne :P
Idag ska ju Tingis också vila så det blir baara braa och jag kan lova att jag har gryyyyyymt ont i rumpan sen igår :P hahaha att rida 2 hästar känns faktiskt i rumpan :P Fast Shakiras trav blir extremt jobbig att sitta i när hon jobbar i form för då blir det som att man "hoppar" från sida till sida haha det låter säket väldiigt konstigt men det känns så :P

aja, men nu ska jag gåå ha det suuper tills jag är tillbaka igen :)

 snööömonsteeer!!! :P<3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback