Vilo dag :)

Heej tänkte svara på en kommentar som jag fick av Emma :)

Jag har inte precis något superprogram som photoshop utan jag använder hemsidan www.picnik.com när jag redigerar de :) Även om det inte är den bästa hemsidan som finns så ska man inte underskatta den för den är faktiskt riktigt bra + att den är enkel att lära sig :)


Idag så fick Tingis vila :) Jag åkte bara ner till stallet för att pussa och gosa på henne ge henne mat och mocka :) Pratade lite med Alex som har Shakria och sen kom Signe med Gaggiz som hade varit på ATG för att kolla till Gaggiz gaffelbands skada så den läkte som den skulle :) Och Signe var överlycklig för att Gaggiz läkte fortare än hästar med samma skada brukar göra så hon skulle få börja trava honom och om ca 1 månad börja lägga in galopp. Haha, hon sprang runt i stallet och gjorde små glädje skutt och log hela tiden :P Sen fick jag skjuts hem av de :)

aja, nu ska jag gå och leta fler tävlingsbilder på mig och Tingis ^^, hihi vi höörs :)

p.s glöm inte att det är säsongspremier av DP och sen Couger Town på 5:an d.s

 gillar den hära bilden för hon ser så glad ut och sen tycker jag att man ser att hon fått rundare bak och mer muskler :D!<3





gulligt och gulligt.. Haha, men det var nog det som gav en hel del också eftersom att hon praktiskt taget aldrig fick se skogen på sommarland och ridskolan xD

2010-03-02 » 19:53:12

hej jette fin blogg!

söt häst!

2010-03-02 » 20:02:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback