25 + grader!!!!! :OOO

Det är heeeeeeeeelt sjuuukt hur varmt det är!! :O Asså det är 25 grader varmt ute nu! Det är typ för varmt :P

iallafall så imorse vaknade jag av att mamma väckte mig :/ Tur var väll det för annars hade jag inte hunnit göra mig i ordning innan vi for ut och tittade på stallet som Tingis ska få stå i i sommar! :D Vi ska alltså stå i stall Gran på Grubbe där Elin har Mio så om ca 3-4 veckor ska vi flytta henne dit :D Det ska verkligen bli superkul och jag hoppas verkligen att Mio och Tingis kommer bra överens men det tror jag att de gör :) Tingis är ju snäll men högrang och Mio var tydligen låg i rang så det blir perfeeekt :)

Sen blev det lunch på McD ^^, Sen blev det stallet för att fixa inför imorn eftersom imorn blire tävling i vännäs :)
Tingis fick vila så hon har mycket energi till imorn :D

Sen skulle vi fara iväg till Horze och köpa en munkorg till sommaren så hon inte proppar i sig allt för mycket gräs i sommar, men Horze var stängt -.- Så det blir att köpa det någon annan dag :)

Jusst nu sitter jag i soffan och tittar på Tyra Banks show :) Snart börjar förhäxad :)

Till dig som undrade så kan vi inte ha kvar Tingis i villanäs för att ingen annan ska ha kvar sina hästar där. Tingis skulle stå med Shakira i sommar men Alex bestämde sig för att flytta henne ändå och då kan inte vi vara själv där så då fick vi flytta ändå :)

näe, men nu ska jag gåå vi hörs senare ikväll ^^,<3






» Elin

jaa verkligen!

2010-05-14 » 16:17:24

najs bild :)

2010-05-14 » 17:04:00

alltså jag är sååååååååååå avis.. -.- här SPÖREGNAR det!! :(



Vad är Mio för häst? Vart kommer den ifrån? ;) <3

2010-05-14 » 18:32:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback