2x+4y=7+8-6a

Har pluggat matte nu ända sedan jag kom hem klockan halv 2 och nu tror jag äntligen att jag börjar förstå vad vi ska ha prov på så jag hoppas iallafall på G för det är faktiskt svårt med Algebra och Ekvationer ...

aja, nu ska jag rensa huvudet med en dator och Förhäxad :)

Imorn är det ju hoppträning på hippo :)Nu ska vi börja ha hoppträning på torsdagar isället för Söndagar.. Jag gillar ju Söndagarna bättre men alla andra ville typ ha torsdagar så då blev det det :) Rider mellan 18-19 på stora hoppbanan :)
Ska nog ta det ganska lugnt med henne då och inte hoppa så mycket :)

Usch nu börjar det verkligen närma sig tävlingen... Usch hur tusan ska det här gå? Kommer säkert gå säääääämst!!

aja, nu ska jag fortsätta se på förhäxad ha det bra pusshejj<3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback