30+ på våran balkong :O

Asså det måste ju serriöst vara sommar nu för det kan annars omöjligt vara 30+ och det är Maj :O Eller det är väll kanske det som kallas globala uppvärmingen :P

Ska hämta hö till Tingis idag :) Pappa ska iväg till Torsten Lindqvist och hämta det ikväll så jag ska åka ut till stallet runt klockan 5 så nu har jag tid att plugga lite extra till So provet imorn :S Men det känns ändå som om jag kan det mästa :) Sen har jag pluggat massa Engelska också :) Tycker ju min och Beccas fin fina historier var super bra också så vi ska inte klaga här!! :P It was a King and a Queen living in a big beautyful castle :P hahahahahah, And poor little orange duck which had a purple dress with golden stars :P  Haha, ni fattar nog inte alls men det var galet kul :P

aja, men nu ska jag plugga pusshejj<3

 Flyyygaaaa!!!





Jag tyckte det var fint så jag frågade ;) =)

2010-05-19 » 16:15:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback