ännu mera bilder ^^,







Det där är bilderna som Alex fotade ^^, Dags för Alex att skaffa en ny kamera inte så bra kvalla på bilderna :P

Och ja, jag ska försöka lägga ut lite filmer när jag rider ska försöka lägga ut från dressyrtävlingen och sen hopptävlingen i vännäs :)

och nej, jag fick inte mer än 53 % fick typ 52,79 % men jag tycker faktiskt dommaren var jättesnål med poängen :S Men jag bryr mig faktiskt inte så mycket om det eftersom jag är nöjd med vad vi har gjort och då kan ju dommaren ta sig ifall hon tycker det var dåligt  ^^, hehe, nu får man ju bara hoppas att dommaren inte läser det här dårå ^^,

ifall man är tvungen att dressyrtävla fler gånger så kan det ju finnas en risk att vi stöter på samma dommare igen :)

näe, men nu börjar Eurovision Song Contest vii hörs senare pusshejj<3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback