bussen går 13.20

Min buss till villanäs går altså 13.20 så det är ju ett tag kvar..

Har försökt ladda in videon på datorn med den dumma videokameran vill ju inte sammarbeta med mig!! Har extremt stor lust att kasta ut den genom fönstret och göra som hunden gjorde med mitt oxöra idag. Gräva ner den i marken!

aja, när pappa kommer hem ska han få hjälpa mig ^^

just nu jagar basse en myra på golvet. haha fast eeewwwhh nu åt han upp den :S

aja, jag hinner ju se på ett VÄNNER avsnitt och plocka ur tvätt maskinen innan jag åker :) pusshejj<3







» tilde

jättefin blogg!

följa varandra via bloglovin? :))

2010-05-30 » 15:43:26

vad fina ni var på dressyrtävlingen har sett bilderna! :)

2010-05-30 » 17:55:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback