...

Idag så har Maja Tingis och jag ska alltså vara hemma ... känner mig inte taggad på att vara hemma meen.. har matte prov på fredag och No prov på tisdag så jag måste plugga.. BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!

Ajusste igår rymde Tingis från hagen -.-

På morgonen när mamma skulle dit för att byta täcke på henne så kom Conny ( en av stallägarna )  emot henne och sa att de minsan inte behöver klippa gräset själv längre och då hade Tingis klockan 6 på morgonen stått och betat på deras gräsmatta -.-
Dumma tjockis häst hon ska inte hålla på och lära sig rymma. Hon hade smitit när hon var inne i skogen för då har hon typ klivit över den understa tråden och kommit ut på andra sidan gått ner i ett dike och följt diket upp till stallet -.- Så igår fick jag åka ut dit för att fixa hagen. Satte upp en till undertråd :) Så nu ska hon då INTE rymma igen.. Ska nog höra med Anna som hade utsläpp ifall hon stod kvar i hagen i natt.. det är nog bäst för Tingis att hon stått kvar :P

aja, nu måste jag snart gå till äckel skola.. ha det bra pusshejj<3







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback