fick sluta tidigt idag :)

Slutade klockan 1 idag eftersom vi inte hade någon slöjd och det gillades verkligen!! :D For ut till lilla röda saken och pussade på henne och borstade och sen gic vi runt lite grann på gårdsplanen och betade lite gräs som kommit upp :) Det ända som är jobbigt med att beta Tingis är att då tror hon att hon får gå  runt hur hon vill och då vill hon gärna släpa runt mig bland alla små grästuvor ^^,

Släppte ut henne naken sen :)

Ska prata med pappa ifall han kan prata med Jeanette eller att jag kan få hennes nr eftersom jag gärna skulle vilja dressyr träna för henne snart :) Förhoppningsvis på torsdag och någon gång till innan dressyrtävlingen men vi får ju se ifall hon/jag hinner:)

men nu ska jag kolla min mail och sen ska jag väll se lite TV är ju top model som vanligt ikväll klockan 8 :) ja juste får ju inte glömma och se Vampire Diares på datorn eftersom jag missade det i torsdags :) aja vi hörs senare pusshejj<3







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback