Fixat inför tävlingen imorn...

Har ganska nyss kommit hem från stallet:) Har fixat inför tävlingen imorn. Har borstat igenom henne, flätat svansen på henne, putsat alla grejjer och sen har alex hjälpt mig att tunna ut Tingis man eftersom hon SKA ha knoppar imorn:) Ska gå och lägga min tidigt idag eftersom min väcker klocka ska stå på 05.45 :(
känner mig inte taggad på att gå upp kvart i 6 men men.. Alex ska ju hämta upp mig då.

För övrigt så hade jag ju matteprov idag och det kändes faktiskt jättebra! :D Så jag hoppas verkligena att det gick bra också för annars blir jag sur!!

Nu ligger pappa och sover i soffan och maja trycker i sig popcorn och basse ligger under vardagsrums bortet och fiser riktiga stinkbomber!! Usch de är verkligen hemska!! :O

aja, nu ska jag dricka lite mer Sweet melon Cider och kolla om inte vi har någe cpish hemma. :) Haha, oj jag menar Chips förstås man ska inte skriva fort för då kan det ju bli lite fel ^^,

hihi, pusshejj<3

 snöö :SSSSSSSSSSSSSSS






hahahah duu det var säkert 60 pers i vårat hus.. det var PROPPFULLT xD

Lycka till idag, ge dig en lyckospark från mig och pussa på plingis :D <3

2010-05-29 » 09:53:38
» Sara

fin blogg!:D

2010-05-29 » 14:37:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback