Hos maaanda<3

Hejhopp bloggeliblogg :))

Har ju varit städ dag i villanäs idag så har inte kunnat uppdatera :) Vi mockade ur hela hagen och städade i foderkammaren och uppstallningsspiltan och sen blev det lunch :) Girllade hamburgare med en flaska Champis ( finns en läsk som heter så ) så blev den morgonen perrfaaa :)

Sen han man ju nästan bara komma hem och göra sig i ordning inför kvällen eftersom vi ska ner på kulturnatta vid 7..typ :) Har ingen aning om vad vi egentligen ska göra där men det spelar ingen roll ska dit ner ändåå :)

haha, Manda försöker tvinga mig att jag inte ska ha på mig tights under mina jeansshorts för hon vill också ha jeansshorts och vill inte ha det ifall inte jag ska ha det :P Haha, nyss försökte hon sno mina skor :P haha men det är mina skor så jag ska absoult ha de!! :)

aja, nu ska jag gåå pussvi sees<3






» Elin

Jaa, det är ju ett måste!

Hade du kul?:)

2010-05-23 » 11:00:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback