I'm still home

Mår fortfarande lite illa men mår bättre än igår. Mamma tror att jag kan ha fått lite solsting sen i helgen :P men isåfall måste jag ju vara vädligt känslig mot sol:P men sen har jag druckit dåligt men men...

Ska nog åka ut till Tingis senare på dan..

Maja är också sjuk hon har massa feber så vi båda är hemma och lilla basse ligger och sover i sitt lilla hörn bakom lampan :P

Min statestik börjar bli bra nu igen så fortsätt att besöka och komentera det är bara kuul :D

Imron så blir det förhoppningsvis dressyrträning för Jeanette :D Det ska bli kuul vill verkligen börja träna på programmet nu träna galoppavbrott o.s.v :) är ju typ bara 2 veckor kvar :S Hjälp vad läskigt!! :O Äsch det får gå som det går. ifall det går dåligt skyller jag bara på att jag är hoppryttare :P haha, fast det kanske inte är så mycket till försvar men ändåå ^^,

aja, nu ska jag gåå pusshejj<3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback