jahapp

Usch, nu är det ju dressyrtävlingen på lördag.. Kommer säker gå superdåligt!! Tror jag redan börjar bli nervös för imorn blir det heldag i stallet för allt ska putsas och ska rycka och tunna ut Tingis man så hon kan få knoppar till tävlingen. Hihi, Alex har ju klippt Shakiras man och tunnat ut den så nu har hon också knoppman :P Haha, en riktig liten sport shettis!!
Har iaf kollat startlistorna och jag har start nr 2 i min klass. Men det är ju 2 klasser före mig också min klass beräknas starta 12.30 :O dressyr tar verkligen 100 år...

Men näe, det kommer gå sämst!! Kommer säkert att skämma ut mig totalt!!

aja, nu är jag anmäld och betalt och har en spilta där så det är bara att rida!!

såg precis att vi inte kom med i finalen av eurovision song contest och det sög ju men men vem bryr sig?

näe, imorn blir det lång dag i stallet vet inte ifall jag hinner uppdatera innan jag åker ut till Tingis men det får vi väll se...

aja, ska sova nu så pusshejj<3

siggeliten.jpg image by SignalMurray





» Elin

Nej precis, det blir bra haha!:)



Johanna SLUTA vara så negativ!!

2010-05-28 » 18:34:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback