Please baby tell me whats hurting you?

Börjar om typ en halvtimme och ska snart äta lite frukost. Tänkte bara skriva lite grann innan.

Idag så kommer jag ju som sagt att fara ut till stallet direkt efterskolan eftersom Alex kommer vara i stallet vid 3 och hon ska hjälpa mig kolla igenom Tingis...

För jag är väldigt säker på att Tingis är halt...

men jag fattar inte vad hon kan ha gjort! Hon var ju helt ren i lördags på dressyrtävlingen och alla hennes ben var bra och sen igår när jag kom till stallet så var hon värmeökad och lite tjock i höger fram och sen såg det ut som om hon nickade till när jag hade henne på volt...

Men det är svårt att kolla själv och därför hoppas jag verkligen att jag har fel..

Hon kan ju ha gjort nästan vad som helst.. hon kan ju ha vrickat till sig i hagen eller så är hon kanske lite öm sen skoningen i torsdags för hovslagaren var tvungen att ta ganska mycket eller så... näe, jag vet inte..

aja, nu måste jag äta frukost och gå till skolan.. Det här kommer bli en lång dag..



Please baby tell me whats wrong<3





Kanske någon gammal skada? Jag har jobba med Tingeling i flera år och vet en hel del om hennes bakrund.



P.S fin hon har blivi:)

2010-06-01 » 11:49:16

Kanske någon gammal skada? Jag har jobba med Tingeling i flera år och vet en hel del om hennes bakrund.



Ps Fin hon har blivi=)

2010-06-01 » 11:51:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback