seeeeeg dag

Usssch var INTE kul att komma tillbaka till skolan och få veta att man har prov på torsdag och fredag den här veckan och nästa tisdag och fredag har vi också prov + en bokrecension :S USSCHHH vill bara spyy på skolan just nu!! Vill ha sommarlov NUUUUU!!

For ut till stallet direkt efter skolan :) Tingis var naken i hagen och hon var extremt skitig :P Borstade henne läänge och gick en häärlig promenad med henne i skogen :) Hihi, fast under hela promenaden var jag jätterädd att det skulle komma en björn eller en huggorm ^^, Hihi, fast ifall det hade hänt hade jag fort som tusan slängt mig upp på Tingis och skenat därifrån :P Haha, klaga inte tänk om det kommer en björn ^^, Men först tänkte jag att tänk ifall det kommer en älg men sen kom jag på att älgar går i ide på sommaren och sen kom jag på att det inte alls går i ide :P haha, hade många ideér som ploppade upp i mitt huvud under den promenaden :P
Sen så betade jag henne lite :)

Tror jag ska börja plocka massa gräs till henne som jag kan ta med i en påse till stallet så hon får vänja in sig till sommarbetet :)

nu sitter jag och kollar på Top Model men nu ska jag gåå pusshejj<3

 hihi, längtar till nästa hopptävling ^^,






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback