Ska snart fara till stallet :)

Godmorgon allihopa, ny dag nya tag ^^,

Idag ska jag bara fara och Skritta Tingis i skogen och då ska hon skritta inte takta eller trava utan skritta! Hon brukar bli ganska sur när hon inte får springa hem i sin egen takt haha.

Har kollat igenom dressyr filmen igen från tävlingen och jag tycker faktiskt inte att det ser så där jättedåligt ut. Galoppen var väll kanske inte så bra men trav biten var hon ju faktiskt fin!
Tycker väll ändå att jag kunde få bättre poäng men men :)

Idag måste jag också plugga NO eftersom vi har prov på Djur på tisdag.. inget man känner sig så taggad på precis -.- men sen imorn får vi veta hur det gått på Matteprovet och det ska bli kul eftersom det kändes jättebra när jag skrev det men jag kan ju ha heelt feel :)

Aja, time to goo ha det bra pusshejj<3







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback