Sovit lääänge :D

Vaknade klockan halv 10 (!!!!!!)att måsarna kvittrade höll jag på att skriva för måsar kvittrar verkligen inte! Måsar skriker :P
aja, men jag sov till halv 10!! Har inte sovit så länge på typ en månad om inte mer :P

Har iallafall kollat startlistorna inför tävlingen i helgen!:D Har hästnummer 95 och i L:cn startnr 5 och i L:bn start nr 12:) lika bra att jag skriver upp det här så kan jag se vad jag hade ifall jag skulle glömma bort det :)

funderar faktiskt på att gå och äta lite frukost/lunch = brunch ^^, var faktiskt riktigt hungrig när jag vaknade men sen glömde jag bort det när jag satte mig vid datorn :P

aja, nu ska jag kolla bloggkoll och lite andra saker ha det bra pusszzz<33¨

Prenumenera komenteraa






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback