SUPERPONNY!!!!!!! :D<3<3<3

Var ju tävling i Vännäs idag och det har gått så sjukt jävla bra!! :D Förlåt ifall jag svärde men det har gått suuperduperhypertruper bra!! :D

Först var det L:cn det var ganska mycket titthinder med så som Mur och skärmar under några hinder och det stod små hus på banan och hon brydde sig inte alls!! :D Vi flög över alla hinder och hon tvekade inte på något!!! :D <3
Kom altså runt banan dubbel nolla med en riktigt bra tid :D

tiden var så bra att jag om 2:A!!! :D

Så jag fick en blå jättestor rosett och fick rida ärevarv! :D

Sen var det L:Bn som var Vännäs hoppet och det var altså en A1:A En A1:A är så att man först hoppar en grund omgång och sen ifall du är felfri får du gå ut och komma tillbaka senare för att hoppa omhoppningen och då höjjer man i omhoppningen så omhoppningen låg runt 95-1m :D En vanlig L:b är ju 90 på C-ponnyer =)

I grunden så var det vattenmatta och mur och skärmar och hon brydde sig inte nu heller!! :D Vi kom 0:a i grunden och sen så fick vi gå ut igen och vänta på omhoppningen :D Sen i omhoppningen kom vi också 0:A

Och jag kom 2:a igen!!! :D

Och då fick jag en till blå rosett en plaket och 600 kr på hööks!!

Asså jag är verkligen så sjukt nöjd med henne!! :D Hade typ inte kunnat gå bättre!! :D

Hon fick massa klappar och pussar och massa äpple sen :D

Imorgon blire att hoppa en L:C bara för att avsluta på topp! :D

Då ska jag banne mig ta och vinna!! Nu är det min tur att vinna!

Såå nu ska jag äta lite godis och ladda inför imorn!! :D

Får se ifall vi hörs nå mer ikväll beror på ifall jag har tid att blogga :)
Ska försöka lägga ut filmerna från tävlingen men är inte säkert att det går men ska försöka :)

aja, vi höörs puss<3¨










NEJ vad roligt,

GRATTIS!!!! :D

2010-05-15 » 19:11:07

FAN vad duktiga ni är!! :DD <3

2010-05-15 » 20:14:57
» Katta

Grattis :-D Hälsa Tingan <3

2010-05-15 » 20:21:41
» Saga

Vad dutiga ni är :D Grattis :DD

2010-05-15 » 23:16:19

Fina rosetter :D

2010-05-16 » 11:16:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback