Träning för Jeanette

gick väll rätt så bra på träningen med Jeanette :)

Hon blev ganska så seg och ville inte ta min skänkel men hon blev ganska så svettig :) Sen så regnade det typ heeela tiden jag red men men :)
Tränade ju igenom programmet och hon var rättså fin på slutet men jag gillar inte riktigt att rida henne på det 3 delade bettet för jag tycker det är för smalt men men har ju inget annat så det får duga :)

idag var det en huggorm i stallet!! :O Eller den var vid utehästarnas hage men ändåå!! Först slängde vi bort den in i skogen men då kom den tillbaka efter ett tag så då fick vi döda den ^^, Man får tydligen inte döda huggormar för de är fridlysta men vem bryr sig om det ifall den är läskig och ska lägga ägg vid vårat stall och det ska krypa runt massa läskiga huggorms bäbisar :S

Sen fick vi reda på att vi inte kan ha Tingis i villanäs nu i sommar så vi har lite panik just nu med att hitta stallplats men har pratat med Elins mamma katarina de som har Mio och vi kanske kan stå med Mio i sommar! :D Det skulle bli huuur kuul som helst!!! :D Så nu hoppas jag verkligen att vi kan stå med de för då kommer det bli superkul i sommar!!! :D 

men nu ska vi äta snaart pusshejj<3





varför kan ni inte ha kvar henne där?

2010-05-13 » 20:43:44

Hej! I de stallet som du kanske ska ha tingeling i sommar, där brukar jag ha mina hästar på sommarbete, om du väljer sommarbete där så kommer vi säkert träffas de är jag som har 2st islandshästar en isabellskäck och en svart/vit skäck. Vi har pratat på apa lite :)

2010-05-13 » 21:33:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback