TRÖTT!!!

Godmorgon eller äcklig hemsk regn morgon vill jag hellre säga! Ute typ mer eller mindre spöregnar det och jag har sovit i typ 5 timmar eftersom jag somnade typ halv 1 och sen vaknade jag vid halv 4 var vaken till halv 5 och somnade om och vaknade halv 8..  Har försökt att somna om men det går inte!! Man hör bara regnet droppa och trots att jag lätt skulle betala en miljon bara för att få lägga mig i sängen och sova igen kan jag inte det för min kropp vill inte sova!! Sånna här gånger önskar jag att jag kunde bestämma över mig själv -.-

Alex kommer halv 11 eftersom jag ska hoppa lilla Ess i det här skitvädret!! Har det typ någonson varit bra väder när jag har hoppat henne?? NEJ!! Har hoppat i allt från snöstorm till spöregn till dåligt underlag m.m
Den ända gången allt har varit bra var de 3 första gångerna jag red henne och det var under och före sportlovet!!!

Jaja, det blir bara på med regnrocken och sen får man väll hoppas att ridbanan går att använda :S

men nu ska jag gå heeeejdååå .:P


för alla som är intresserade så har jag skrivit det här inlägget med touchen på våran dator :p vi har nämligen touch på den :P haha hejdåå<3







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback