Vill ha sommarlov nuuu!!!

Så otroligt jobbigt det känns med skolan nu!! Tisdag är ju våran längsta dag med de jobbigaste och tråkigaste ämnena ..Sen har jag ju massa prov och äckliga grejjer!!! :O Men vi har pluggat massa SO idag så jag orkar inte plugga mer med det idag.. har ju ett helt A-pass imorn att plugga det till.


Sja, nog med tråkigt skolprat :)

i helgen är det ju Kulturnatta i Umeå så jag och Amanda planerar att fara ner dit på fredag kväll :) Tingis ska ju förmodligen och förhoppningsvis bli vaccinerad mot hästinfluensan och stelkramp då så då ska hon ändå vila :)

Idag ska Maja ha Tingis så jag ska vara hemma och ha tråkigt. :( måste göra klart tråkig tyska grej nej nu skulle vi inte prata om skolan.

Sitter här och funderar på vad jag ska köpa för skor ^^, vill ha ett par sommriga klackisar som inte ska vara för dyra ^^,


aja, men nu ska jag gåå pusshejj<3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback