Woohoo, I'm a Geni!! :D

Okej nu ska vi inte ta och klaga på min engelska här ^^, har faktiskt VG/MVG i engelska :P haha det kan man inte tro va!!? :P aja, iallafall så Am I a geni för att jag lyckats fixa bilderna! :D Så nu kan jag lägga upp de från tävlingen :)

Såå ni som ville se mera dressyrbilder på oss när vi rider mer seröst så kommer det häär :)
Jag kan rida henne i form i galoppen också men hon går inte i form på bilderna eftersom jag var påväg mot hinder :)








 favvobilden<3

 steeget!! :D<3



 True beauty<3



 taggaddd :P

 haha ser liten ut:P





Sådäär jaa :D Vad tycker ni? Om hon går som på bilderna över tror jag inte dressyrtävlingen blir något problem iallafall :) Usch bilr nervös bara jag tänker på det!!
Det är faktiskt konstigt att jag inte blir nervös när jag ska hoppa men när jag ska rida dressyr är jag jättenervös! Men det är nog för att i hoppningen behöver jag inte tänka på vad alla andra tycker eftersom jag ändå bara ska över hinder men i dressyren är det ju alla små detaljer som räknas och man blir bedömd och kritiserad. Men jag tycker ändå som hoppryttare att det är vädligt nyttigt att ställa upp i en dressyrtävling och se vad man får för feedback eftersom dressyren är grunden i all ridning och kan du inte rida dressyr kan du inte hoppa! Fakutm är att hoppning egentligen är dressyr över hinder. Ända biten det blir hoppning är ju överhinderna.

Vad tycker ni? har jag rätt eller fel? :)





Fina bilder :) Jag tror faktist att du har ganska rätt det är ju typ dressyr hela tiden förutom när man hoppar över hindret :P

2010-05-11 » 18:04:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback