All I wanted was you

30 seconds to mars - The kill

Började skolan 09.20 slutade skolan 11.00 ganska chill men lite ovärt att ens komma dåå. Här i lilla Umee äre typ snöstorm och taggen på att fara ut och rida känns väldigt låg kan jag ju erkänna. Men Tingis fick ju vila igår så då måste hon röra sig idag även om det inte alls känns kul att rida runt i snöstormen! Jag tackar iallfall gud för vattenfast smink! Har hunnit vara ute med Hunden också och han älskar det här vädret! Han tycker det är jättehärligt när vinden blåser i öronen på honom och det snöar MASSOR! Fast vinden blåser nog mäst in genom ena örat och ut genom det andra örat för jag ät tveksam om det ens finns någonting som tar emot någonstans :p

aja, nu ska jag nog försöka plumsa iväg till stallet utan att se ut som en snögubbe när jag kommer fram men det är tveksamt!

men vi hörs pusshejj<3









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback