Cuz I'm a joke

Von Benzo - Bad Father Bad son

Det var galet mycket snö i stallet idag det måste ha varit MINST en halvmeter för både jag och Tingis hade snö upp till knäna! Blev inte så mycket rida busade mäst omkring på banan, barbacka med hacket men det var kul^^,
Skulle ha ridit Pano men det blev inte så pga missförstånd.. Iallfall så kom pappa och hämtade mig sen och sen har jag varit hemma och chillat:) Jag, pappa och maja funderade på att fara på bio och se den nya Harry Potter filmen, inte för att jag har följt de andra filmerna spec bra men det är ju ingenting på tv på lördagar! Men sen kom jag på att det är ju Globen horse show klockan 18.00 på 1an så det ska jag se på! Jag kommer bara ihåg hur kul det var när vi var där med hoppgrupperna för 2 år sen :D det var såååå kul!!!:D Men nu börjar det snart vi ses<3







hhaha jag har faktiskt några bilder på dig sen då... haha

2010-11-27 » 20:51:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback