Hold you'r head up high

Känner att jag fick sova ut lite i morse iallfall:) Gic och la mig 10 efter DH och sen sov jag till halv 9 skööönt!:D

Sitter iallfall nu och väntar på att tvättmaskinen ska bli klar så man kan hänga upp den så man kan gå med hunden så man kan slänga sopor så man kan få fara ut till stallet :P haha hängde ni me nu?

Sen blir det lite pyssel i stallet och fara ut en tur med Tingis och se om det går att trava lite någonstans:)

Sen blire hem och hoppa i duschen innan man packar ihop lite grejjer och sätter sig på en buss mot Manda eftersom det blir att ha myskväll dåå:) Blir att färga Mandas hår och sen blire ansiktsmask och lösnaglar och sen laddar man upp med filmer och massa dricka och godis och chips!:D Hehe klaga inte jag ska bli nyttig snart jag lovar...kanske..^^,

näe men nu ska jag fortsätta att vänta på tvättmaskinen vi höörs pusshejj<3



Stockhoolm!! Vi saknaree!<3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback