I don't know who I am

Tingis skötte sig bara bra när hon fick nya skor så då passade jag på att mocka och göra hö medans hon fick sin pedikyr:P Sen när Tingis var klar fck jag vänta på Snigel-Signe så följde hon med på en skritt tur i skogen barbacka :)
Sen var ju fingrarna stelfrusna när man kom in trots att man hade tjocka vantar så då värmde jag en kopp choklad och satte mig på bänken och kikade på medans Signe mockade och så tittade jag lite på våra nya stallkompisarna som bor bakom Emmas stallskåp. Ni kan nog gissa vad som bor bakom Emmas stallskåp som är litet och gråbrunt och gillar att springa runt i halmen...Men söta är de iallafall^^,
Sen kom pappa och hjälpte mig med insläppet eftersom jag inte klarar de själv längre pga de där dumma hönäten som jag inte orkar hänga upp i träden för de är så tunga.
Sen blev det hem och äta middag och nu har jag kikat lite på top model och fixat nya lösnaglar eftersom jag pillade bort de gammla igår för att jag hade haft de så länge. Men nu blev det fail när jag skule sätta på de nya för de ville inte fastna så jag fick limma om 2 stycken och då satte de sig lite snett och sen är jag jättelimmig om fingrarna vilket inte är speciellt skönt! Tror inte de här naglarna kommer hålla så länge...

Imorn så blir det julshows möte med URFUS som håller i hela showen och då kommer jag vara representant för vårat nr :)

aja, nu ska jag sova det blir en låång dag imorn pusshejj<3






» Sara

Kanon fin blogg!:D

2010-11-10 » 11:56:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback