I hope you finaly come to a place where you belong

Fråga inte varför jag är vaken den här tiden men om man går och lägger sig typ klockan 9 och somnar som en gris så sover man inte speciellt länge heller:P

Idag är det iallfall första dagen på kamensky träningarna så vi ska vara på hippo vid 12 för att äta lunch med alla andra och sen börjar markarbetet som jag inte ska vara med på... och sen är det teori till klockan 17 och sen så får man säga natti natti till hästarna och sen imorgon är hoppträning på morgonen så efter den så lät det som om mina föräldrar kommer köra hem Tingis för efter hoppningen äre teori igen :)

Det ska verkligen bli jättekul med sånna här träningar att få träna för en extern (Stavning?) tränare eftersom jag inte brukar vara med på sånna träningar som tex när vi tar upp Louise Haga men jag funderar på att vara med nästa träning men det var rätt dyrt... aja, nu ska jag gåå vi hörs ikväll eller så kanske jag mobilbloggar under dagen^^,







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback