I know



Att det snart är jul - Är grymt taggad på julen! Tänk med allt julpynt och musiken och stämningen guud så mysigt!

Dressyr - Jag är verkligen ingen dressyr människa alls men det kan faktiskt vara ganska kul att dressyrtävla ibland bara för att träna upp sig själv och att någon annan kan kommentera hur man rider så man kan förbättra sig:)

Höstlovet! - Sen är det verkligen så grymt skönt med höstlov! Jag som hade bestämt att jag absolut inte skulle göra någonting på mitt lov har nu kommit på massor av saker jag måste göra^^,



Hårt och halkigt underlag - Det går ju typ inte att rida någonstans förutom i ridhus för det är så hårt överallt...

Att det blir mörkt ute  - Hur kul äre egentligen att det bli kolmörkt ute klockan 4?

Reklamen på spotify - Huuuuur irriterande är de inte när de bara avbryter med reklam när det ska komma en jättebra låt? nääe usch!!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback