I promise you

30 seconds to mars - Attack

Kan ju säga att man var ganska snygg när man hade byltat på sig massor av kläder för att plumsa iväg i knädjup snö, haha de som mötte mig på vägen höll typ på att börja skratta för jag var ju sååå snygg! :P

Det var väll när jag stod och väntade på bussen som jag kände att näe Tingis får vila idag igen för jag tänker inte fara ut i det här äckelvädret!
Men sen så var ju Signe i stallet och efter ett tag blir man väldigt trött på att höra henne tjata om att jag måste följa med ut i skogen så då vare ju bara att fara ut ändå.
Men jag måste erkänna att när vi väl kom ut så var det väldigt mysigt ändå^^,
Kan ju iallfall säga att det inte blev så mycket seriös ridning, det blev mäst att trava runt på halvlånga tyglar och skratta och köra små tävlingar om vem som var snabbast men Gaggiz var mycket snabbare i traven så då började jag och Tingis galoppera istället och gick om de i en kruva så sen var vi först igen haha:P
Vi var iallfall ute i ca 45 minuter och det blev mäst trav och galopp ^^, men hästarna tyckte också att det var kul för de blev ganska taggade!:D

Sen så ringde jag mormor och morfar och de var supersnälla och kunde hämta mig i stallet för jag var inte sugen på att plumsa hela vägen hem sen och stå och vänta på en buss som antagligen skulle vara försenad :)

Iallfall så blire taco middag och Idol och alla andra program efter det och nu hoppas vi bara att folket inte slutar rösta på Jay bara för den där "knark skandalen" för han ångrar ju sig faktiskt jättemycket och han är bäst ändå!

men nu ska jag snart gå och plocka ur diskmaskinen vi sees^^,


HAHAHAHAHAHAHHA SÅÅÅÅÅ SNYYGGG!!!!!!







hihi det ser ut som om Tingis har stjärn^^,






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback