I'm awake I'm alive

Känner att jag och Becca hade gääälet kul på våran engelska lektion!! Haahaha vi fick 4 papper med engelska "kärleks ord" och så skulle vi klippa ut de ord vi ville ha och limma fast de på ett vitt papper så det blir typ som sånt man kan göra på kylskåpet :P Asså vi hade ju inte brist på fantasi iallfall asså frågan är ju om man verkligen ska lägga upp slut resultatet i bloggen?

Iallafall så har jag insläpp idag och Tingis ska ändå vila så jag kommer fara ut till henne senare idag:)

Tror faktiskt att jag avslutar frågestunden här så återkommer jag med svaren sen :)

Aja, men nu ska jag snart gå ut med hunden vi hörs pusshejj^^,


 
Lägger upp den i miniatyr istället så ifall ni är intresserade av att läsa våran fin fina dikt så får ni klicka på bilen^^,






Varför kommer det inte ut några nya avsnitt av Vampire Diaries? :(

2010-11-20 » 17:27:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback