Until the end

Skrev ett inlägg på skolan idag faktikt men mobil var ju lite stöörd så de publicerades intee.
Sen kan man ju hoppas på ett under på matteprovet för frågan är ju hur bra det gick egentligen... Men det var galet svårt så jag blir typ asglad om jag får G^^,

Efter the school for jag och Becca ner på stan och jag som hade planerat att köpa lite julklappar men eftersom det var så knas med Swedbank som är min bank så fungerade inte mitt bankkort och jag hade inga lösa pengar heller :( Sen så följde jag Becca till Sun Tan vid teg för hon ville sola. Jag solade inte för sist jag solade såg jag ut som en tomat i ansiktet i typ 2 dar och det är INTE kul kan jag ju säga!!

Sen så gick vi till Waynes och fikade för jag hade en kupong på en mellan Latte och sen så delade vi på en choklad boll^^, Asså jag har typ druckit latte 2 ggr tidigare men den här gången vettetusan vad som hände med mig. Jag blev alldeles hyper och jag blev piggare och piggare och det kändes som om mina ögon var superstora och sen så blev mina pupiller jättestora så det såg typ ut som om jag var hög på något :P Men det var grymmt kul kan jag ju säga!! Hihi allt var verkligen toppen toppen och allt var kul man kände sig hur fånig som helst och jag fattar inte vad som hände men kul vare iallfall^^, Sen så gick vi in på hemma kväll bredvid och där hade de läkerol tuggummi för 5 spänn styck så jag lyckades skrapa ihop 20 små kroner och köpa 4 paket så nu är jag utrustad med tuggummi för ett tag framöver!:D

nu är jag iallfall hemma och jag känner mig fortfarande jättepigg och lite stirrig men inte totalt störd som jag blev först och mina ögon är nästan normala haha kan man verkligen få en sån kick av latte? aja det var sjukt konstigt iallfall, Becca sa det också att mina ögon såg jättestora och stirriga ut knäppt!

aja, imorn ska maja också ha tingis så jag ska vara med becca då med och det ska bli awesomee!:D

men nu ska jag gåå vi höörs<3



Lite mer frågor kommer ni väll på?^^,<3






hur gasmmal är du? ;p

2010-11-18 » 20:40:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback