We are ment to be

Har hittat en sida man kan se alla avsnitt av The Vampire Diares så nu är jag inne på säsong 2 :) Jag säger bara det att på torsdag kommer det vara ett riktigt spännande avsnitt!! :D Jag hoppas att säsong 2 börjar direkt efter säsong 1 också för annars blir det jättejobbigt att vänta när det kommer sluta så spännande^^,
Det enda dåliga med sidan är att man kan bara se 66 minuter i taget och sen måste man vänta 54 minuter tills man kan börja se igen :) Här hittar ni sidan LÄNK 
Tydligen är serien baserad på en bok av någon som heter L.J Smith så nu måste man ju bara lyckas få tag i den boken! :D

Idag iallafall så blire ju ner till skomakarn som jag skrev igår och sen måste jag till sjukhuset för att ta den tredje och sista sprutan mot livmoderhals cancer...usch jag vill inte jag HATAR sprutor!

aaja nu ska jag nog fortsätta nörda Vampire Diares a en bra daag <3






Nu drar jag igång med bloggtävling igen! Skicka in den bild som Du anser är den bästa som du tagit under hela Året! Du tävlar om biljetter till Göteborg Horse Show, schabrak, sadelöverdrag samt stallpaddar. Skicka in ditt bidrag redan NU! Läs mer här:



http://frejalindskog.webblogg.se/2010/november/bloggtavling-basta-bilden.html

2010-11-05 » 19:24:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback