Heart of stone

Asså var det någon som såg Cirkus Möller igår? Huuuuuuur klockren vad inte ridskole parodin!?? Hahaha jag tror nästan att jag garvade ihjäl mig för det värsta är typ att det är så där på riktigt:P haha näe men om ni inte såg det måste ni se den!!



(Sry Ifall jag snodde ditt inlägg^^, men var bara tvungeeen^^,<3 )

Just nu ett glas med smultron cider och en skål med godis,jag veet jag ska sluta med godis..snart..typ(A)

Näe men imorn ska jag iallfall träna ett tag. Jag SKA sätta mig på träningscykeln iallafall och sen ska jag fara ut till Tingis och sen ska jag färga håret :) Men jag är typ rädd att det ska bli lila:S Vet inte varför men det känns som om det kommer bli typ rödbrun lila :S men vem vet vi får se annars är det väll bara att färga om ;)

Näe nu ska jag kolla vidaree vi höörs pusshejj<3






asså hahaha jag älskar den XD och sant, de e ju nästan så i verkligheten :p sorgligt nog.

2010-10-23 » 22:26:25
» emma

hahaha!!! fan va kul att man känner igen de där!

2010-10-24 » 18:35:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback