I´ll make a headline

Jaaa, kan ju inte säga att det gick dåligt idag iallfall.

Men det kändes kul att han fortfarande kunde gå så fint och bara vara allmänt underbar trots att det typ 1 år sen jag red honom sist.

Han kändes riktigt fin på framridningen och vi kunde göra riktigt snygga travökningar där! Sen så gick det bara bra inne på banan. Han var verkligen lydig och han tog min skänkel väldigt bra det var bara några gånger han gick lite lite bakom hand och när jag drev på då blev han lite små sur och försökte slå sig fri men jag lyckades hålla tillbaka honom ganska bra då. Men annars var han helt underbar och det kändes hur kul som helst!
Jag trodde att det skulle kännas lite jobbigt känslomässigt men det gjorde det faktiskt inte. Det kändes ändå som om vi fick ett bra slut. För det där lär ha varit den allra sista gången jag fick rida honom.
Fick en galet bra poäng och jättehög procent!! hade 196 poäng och 67,58% jag trodde verkligen inte att jag skulle få så högt! Jag blev typ chockad när jag fick tillbaka mitt protokoll! Jag kom iallfall 2a efter Mikkan som red Onco och det var väll inte oväntat att hon skulle vinna för hon är riktigt riktigt duktig! Hon hade 67,93 procent tror jag så det skillde bara 1 poäng mellan oss. Men det spelar ingenroll. Det hade inte spelat någon roll ifall jag hade vunnit eller kommit sist för jag var bara så glad!

Han är underbar och bäst och det kommer han alltid att vara!<3

Imorn är det iallfall första dagen på Kamensky träningarna så Tingis kommer sova på hippo över natten eftersom vi tränar på morgonen på tisdag också. Maja kommer ta första passet som är imorn och då är det markarbete...
Sen på tisdagmorgon är det hoppning och den kommer jag ta.

känner mig rätt trött så det blir nog en tidig kväll för mig så ha en bra kväll pusshejj<3






» Saga

vad kul för dej!! :) <3

2010-10-31 » 20:11:31

SV: ja:) men jag fotade bara Minette.

2010-10-31 » 22:57:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback