Looking abow

DET SNÖAR UTE!!! :D

Haha gaalet kul nu blire vinteeeer haha fick typ en adrenalin kick även om jag inte vill att det ska bli vinter :P

Iallfall så sitter jag på sjukhuset nu på mammas avdelning och snart ska vi gå ner till hals doktorn asså guud jag orkar inte jag lovar jag inte ens har något i halsen utan det bara känns som det och sen så har de pillat i min hals i onödan! :O

Aja, har ingenaning om hur lång tid det kan ta det här och har jag "otur" missar jag resten av skoldagen ^^, Men det gör inget för vi ska ändå bara se på en skolfilm nere på Idun teatern och alla som har sett den säger att den suger så det är nog ingen faaraaa :)

Ska jag också pröva sadeln på ponnyskrutt så det blir kuuuul hoppas verkligen att den passar men man kan väll omöjligt hitta en perfekt sadel på första försöket? Tog ju typ 1000000 år innan vi hittade den sadeln vi har nuu :)

aja nu måste jag gåå vi hörs seen och önska mig lycka till!!:D







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback