Maby things will change

Kan ju uppdatera på provfronten genom att ett tyska prov kommer inhoppande V.41 också...

Hade iallfall engelska prov idag och det kändes bra. Jag kan inte precis säga att det var enklare eller svårare än vad jag trodde det skulle vara utan det var väll mäst saker jag inte trodde skulle vara med som var med men det kändes bra ändå så jag hoppas på minst ett VG iallfall :)

Sen blev det ut till ponnyplutt och galoppera lite i skogen. Är lite svårt att hitta bra ställen att rida på eftersom det är ganska dåliga ridvägar i villanäs. Så man måste rida ganska långt för att kunna komma till ställen men kan galoppera på och när man väl kommit dit är sträckan ganska kort. Det är dåligt faktiskt.

Men nu är jag iallfall hemma och ska snart äta hemmagjord pizza som lil'siss har gjort men först blir det att ringa till uppstallningsansvarig på Surf och be de avboka spilta åt mig eftersom det inte bli någon tävling imorn. Får iallfall önska lycka till till er alla som ska vara med där!! ^^,<3

aja, nu ska jag gååousshejj<3







» Elin

Jaa han är fgrym! :D

2010-10-02 » 01:06:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback